Jak zaujmout hned napoprvé : proč některé nápady okamžitě upoutají a jiné zapadnou /

Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? A jak vlastně podat informaci tak, aby ostatní upoutala? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumen...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Heath, Chip, 1963- (Autor), Heath, Dan, 1973- (Autor)
Další autoři: Dohnalová, Marcela (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Ikar, 2009
Vydání:Vyd. 1.
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01973nam a2200277 a 4500
001 4203800000057659
005 20171108231228.0
008 100115s2009----xr ---------u-------cze-d
020 |a 978-80-249-1316-2 :  |c Kč 249.00 
040 |a SMG506  |e AACR2  |9 1 
041 1 |a cze  |h eng 
080 |a 159 
100 1 |a Heath, Chip,  |d 1963-  |7 ola2010548222  |4 aut  |9 593941 
245 1 0 |a Jak zaujmout hned napoprvé :  |b proč některé nápady okamžitě upoutají a jiné zapadnou /  |c Chip Heath, Dan Heath ; [z anglického originálu ... přeložila Marcela Dohnalová] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Ikar,  |c 2009 
300 |a 279 s. 
520 |a Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? A jak vlastně podat informaci tak, aby ostatní upoutala? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V šesti kapitolách své celosvětově úspěšné příručky seznamují čtenáře s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku nebo poučku. Naučte se psát a prezentovat své myšlenky jako skuteční profesionálové! 
653 0 |a reklama  |a kampaně  |a emoce  |a prezentace 
700 1 |a Heath, Dan,  |d 1973-  |7 ola2010548223  |4 aut  |9 593942 
700 1 |a Dohnalová, Marcela  |7 pag2008484886  |4 trl  |9 531789 
765 0 |t Made to stick 
910 |a SMG506 
999 |c 86235  |d 86235 
942 |c KN 
993 |0 0  |1 420380136469  |4 0  |6 159_000000000000000  |7 0  |9 116246  |a 181.77  |b 0  |c 136469  |d 2010-01-15  |e 3  |f DOSP  |g 159  |h 249.00  |i Euromedia Group  |j 2  |l DOSP  |m 2  |n 0  |r 2021-10-07  |s 2021-09-02  |t 5  |w 2016-03-01  |y KN  |v V