Jak zaujmout hned napoprvé : proč některé nápady okamžitě upoutají a jiné zapadnou /
Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? A jak vlastně podat informaci tak, aby ostatní upoutala? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumen...
Uloženo v:
Hlavní autoři: | , |
---|---|
Další autoři: | |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Ikar,
2009
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Rezervovat titul
Dospělé oddělení
Signatura: |
159
|
---|---|
Jednotka 136469 | Dostupné Požadavek |