Rébusy pro rozvoj myšlení /

Kniha nabízí zajímavé rébusy, při jejichž řešení děti rozvíjejí myšlení, logické uvažování, fantazii a v neposlední řadě rozšiřují slovní zásobu. Spojením obrázku s písmeny a čtením dochází k propojování funkcí pravé a levé mozkové hemisféry.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Buřičová, Jana (Autor)
Další autoři: Matulová, Barbora, 1980- (Ilustrátor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Portál, 2010
Vydání:Vyd. 1.
Témata:
On-line přístup:Obsah
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Piktogram: pdg
LEADER 01684nam a2200373 a 4500
001 4203800000063157
005 20200727171803.0
008 120531s2010----xr ---------u-------cze-d
015 |a cnb002111275 
020 |a 978-80-7367-758-9 (váz.) 
040 |a SMG506  |e AACR2  |9 1 
072 7 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |a 373.2/.3  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 316.346.32-053.5 
080 |a 159.955 
080 |a 793.7 
080 |a (035) 
100 1 |a Buřičová, Jana  |7 xx0124496  |4 aut  |9 643641 
245 1 0 |a Rébusy pro rozvoj myšlení /  |c Jana Buřičová ; [ilustrace Barbora Matulová] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2010 
300 |a 126 s. :  |b barev. il. ;  |c 23 cm 
520 |a Kniha nabízí zajímavé rébusy, při jejichž řešení děti rozvíjejí myšlení, logické uvažování, fantazii a v neposlední řadě rozšiřují slovní zásobu. Spojením obrázku s písmeny a čtením dochází k propojování funkcí pravé a levé mozkové hemisféry. 
650 0 4 |a děti školního věku  |9 181438 
650 0 4 |a rozvoj myšlení  |9 193504 
650 0 4 |a rébusy  |9 186112 
655 4 |a příručky  |9 192177 
700 1 |a Matulová, Barbora,  |d 1980-  |7 xx0089430  |4 ill  |9 543282 
856 4 |y Obsah  |u http://toc.nkp.cz/NKC/201012/contents/nkc20102111275_1.pdf 
901 |b 9788073677589  |f 1. vyd.  |o 20101119 
910 |a SMG506 
994 |p pdg 
999 |c 90093  |d 90093 
942 |c KN 
993 |0 0  |1 420380140711  |4 0  |6 M_316_346000000000000_32053_5  |7 0  |9 120421  |a 59.00  |b 0  |c 140711  |d 2012-05-31  |e 10  |f TU  |g M 316.346.32-053.5  |h 59.00  |i Beránek - Levné knihy  |j 71  |l M  |m 11  |n 0  |q 2025-06-02  |r 2025-03-03  |s 2025-03-03  |t 7  |w 2016-03-01  |y KN  |v B