Obálka Náhled e-knihy:

PDF

ePub
Pro půjčování­ e-knih musí­te být přihlášeni.

Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /

Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Hábl, Jan, 1975-
Médium: E-kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Brno : Host, 2013
Vydání:Vyd. 1.
Edice:Teoretická knihovna
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 05746nam a2201429 a 4500
001 nkc20132474298
003 CZ PrSKC
005 20151104100156.0
007 ta
008 130709s2013 xr e 001 0 cze
015 |a cnb002474298 
020 |a 978-80-7294-901-4  |q (brož.) :  |c Kč 189,00 
035 |a (OCoLC)859738088 
040 |a OLA001  |b cze 
041 0 |a cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
045 |a u-u- 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.013.73  |2 MRF 
080 |a 303.686:808.543  |2 MRF 
080 |a 37.02  |2 MRF 
080 |a 82.07  |2 MRF 
080 |a 37  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Hábl, Jan,  |d 1975-  |7 hka2010577128  |4 aut 
245 1 0 |a Učit (se) příběhem :  |b Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /  |c Jan Hábl 
246 3 0 |a Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Brno :  |b Host,  |c 2013 
300 |a 120 s. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Teoretická knihovna ;  |v sv. 33 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 2 |a Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
520 2 |a Studie chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku. 
546 |a Anglické resumé 
600 1 7 |a Komenský, Jan Amos,  |d 1592-1670.  |t Labyrint světa a ráj srdce  |7 aun2006373080  |2 czenas 
648 7 |a 17. století  |7 ch460555  |2 czenas 
650 0 7 |a filozofie výchovy  |7 ph120230  |2 czenas 
650 0 7 |a narativita  |7 ph752786  |2 czenas 
650 0 7 |a didaktika  |7 ph114316  |2 czenas 
650 0 7 |a filozofie výchovy  |7 ph120230  |z Česko  |y 17. století  |2 czenas 
650 0 7 |a interpretace a přijetí literárního díla  |7 ph137145  |x pedagogické aspekty  |2 czenas 
650 0 9 |a philosophy of education  |2 eczenas 
650 0 9 |a narratives  |2 eczenas 
650 0 9 |a teaching  |2 eczenas 
650 0 9 |a philosophy of education  |z Czechia  |y 17th century  |2 eczenas 
650 0 9 |a interpretation and reception of literature  |x educational aspects  |2 eczenas 
655 7 |a studie  |7 fd133597  |2 czenas 
655 9 |a studies  |2 eczenas 
830 0 |a Teoretická knihovna 
900 |a ABA001  |b 17 
910 |a ABA001  |x nkc20132474298  |b SF II 084319  |w l 
910 |a ABA007  |x 001121045  |w l 
910 |a ABA012  |x kpw01419538  |w l 
910 |a ABB060  |x 001121343  |b V 6204  |w l 
910 |a ABB066  |x 990016142470106986  |w l 
910 |a ABD001  |x 990016142470106986  |w l 
910 |a ABD005  |x 990016142470106986  |w l 
910 |a ABD186  |x 990016142470106986  |w l 
910 |a ABE301  |x abe3010090983  |b 70245  |w l 
910 |a ABG001  |x 3942047  |b L 18285  |w l 
910 |a ABG312  |x 30417  |w l 
910 |a BEG001  |x 66449  |w l 
910 |a BKG501  |x 002030000149323  |w l 
910 |a BNG001  |x 016550000153987  |w l 
910 |a BOA001  |x nkc20132474298  |b 2-1308.819  |w l 
910 |a BOD001  |x 000870265  |w l 
910 |a BOD003  |x 000870265  |w l 
910 |a BOD004  |x 000870265  |w l 
910 |a BOG001  |x 71189348  |w l 
910 |a BRG001  |x kpw01186219  |w l 
910 |a BRG508  |x kpw01186219  |w l 
910 |a CBA001  |x 0461503  |w l 
910 |a CBD005  |x 000209307  |w l 
910 |a CBD007  |x 000209307  |w l 
910 |a HBG001  |x 016310001942959  |b N64080  |w l 
910 |a HKD002  |x 0038989  |b 96151-III  |w l 
910 |a JCG001  |x kpw01120515  |b C48118  |w l 
910 |a JEG503  |x kpw0170884  |w l 
910 |a JHG001  |x 016200001068008  |w l 
910 |a JIG001  |x 001870000466670  |w l 
910 |a KLG001  |x 0914810  |b J 317416  |w l 
910 |a KMG001  |x 001580000147862  |w l 
910 |a KTG501  |x 001160000198613  |w l 
910 |a KVG001  |x 016700002548440  |w l 
910 |a LIA001  |x 0429826  |b A 210760  |w l 
910 |a LID001  |x kpm01472989  |b A 67139  |w l 
910 |a LNG001  |x 016900000534440  |w l 
910 |a LNG501  |x 017330000279654  |w l 
910 |a LTG001  |x 57994  |w l 
910 |a MBG001  |x kpm01163895  |w l 
910 |a MOG001  |x 001170000902520  |w l 
910 |a MOG501  |x 81795  |w l 
910 |a NJG001  |x 017760000158161  |w l 
910 |a OLA001  |x nkc20132474298  |b 1-266.751  |w l 
910 |a OLD012  |x 0126453  |w l 
910 |a OPG001  |x KN3183000000277967  |w l 
910 |a OSA001  |x 000576879  |b G 361.381  |w l 
910 |a OSD001  |x 000245781  |b B82030  |w l 
910 |a OSG002  |x 001070005464054  |b 2-6.9064  |w l 
910 |a PAD001  |x kpw01478588  |b 85356  |w l 
910 |a PAG001  |x 000288181  |b 244.633  |w l 
910 |a PNA001  |x 000627154  |b 31B57840  |w l 
910 |a PND002  |x 000203771  |b PEDKNM6050  |w l 
910 |a PVG001  |x 46584  |w l 
910 |a SMG004  |x 002190000168299  |w l 
910 |a SMG502  |x 14425  |w l 
910 |a STG001  |x 56312  |w l 
910 |a SVG001  |x 002130000195424  |w l 
910 |a TAG001  |x 59859  |w l 
910 |a TPG001  |x 016690000782566  |w l 
910 |a TPG503  |x 015920000155934  |w l 
910 |a TUG504  |x 42378  |w l 
910 |a UHG001  |x 017440000888891  |b 37 HÁB  |w l 
910 |a ULD001  |x 0181937  |w l 
910 |a ULG001  |x 016020003610268  |b N238229  |w l 
910 |a UOG001  |x 74832  |w l 
910 |a UOG505  |x 63804  |w l 
910 |a ZLD002  |x 68285  |w l 
910 |a ZLG001  |x kpw01505161  |w l 
998 |a 005809814